Dzisiaj to mój najlepszy dzień mojego życia.

Nowy 202 rok będzie rokiem wielkich sukcesów. Postanowiłem zebrać swoja wiedzę, doświadczenie i pomysły w jedna całość. Poznałem w życiu kilkanaście tysięcy ludzi i mogę skromnie powiedzieć ze mniej niż 1% to są ci o których wole nie pisać. Bazując na 99% których zapraszam do współpracy, wiem ze sukcesy są blisko.
Obecnie mam jeden dom który podzililem na pokoje i wynajmuje jako kwatery , pokoje itd. Jest to super ciekawy dochodowy biznes.
Obecnie negocjuje wynajmę lub zakup kilku budynków w Warszawie. Sa to w większości budynki wolno stojące, wymagają duzo pracy i równocześnie są idealne do modelu biznesowego na jakim się opieram
Moja przewaga nad konkurencja  jest fakt ze mam swoja załogę, remonty i konserwacje robimy sami  .
Największym atutem inwestowania z nami jest to ze nasze budynki podwaja swoja wartość w kilka lat, czasem nawet roku
Jeśli grasz wygrywaj, jeśli szukasz zapytaj a jeśli chcesz żyć bez trosko to naucz się modlić

Comments


  1. 40792

    Dziś
    8

    Wczoraj
    11

    Bieżący miesiąc
    8

    Ostatni miesiąc
    1050
    Licze na was na 1000 odwiedzin na dzien

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dry fasting fastest cure for any virus

Post czyli jedyna idealna dieta

Idealna praca, stalą pensja i duza premia