Activeated Charcol Natural Labs

https://www.amazon.com/Organic-Activated-Charcoal-Capsules-detoxification/dp/B078T354SC
 Zmiany jakie zachodza w moim organizmie sa niesamowite. Wkrotce zrobie kolejny skan mojego nowotwora bo czuje ze wreszcie go pokonalem. Owszem nadal mam jaies male efekty uboczne jednak czuje wspaniale, moje ataki padaczki praktycznie zanikly, Bole glowy tez i sila, energia i radosc z zycia rosnie z kazdym dniem
Nie mam nic wspolnego z tym producentem, nie sprzedaje i nie zarabiam na tym produkcie po prostu kupuje i uzywam. Prawde piszac moja kochan sistra przyslala mi ten produkt.

Czysty zdrowy wegiel zmienil moj metabolizm i nie tylko. Za pare dni bedzie miesiac jak stosuje ten i podbne produkty. Zaczolem banalnie od popiolu i zweglonych kawalkow drewna z grila z ogniska kolo domu. Do dzisaj popijam moje lekarstwa i zajadam ten wspanialy popil. Teraz rozumiem dlaczego w niektoeych regionachs wiata gdzie jest zmino i wyzwania natury nie ograniczaja sie do kilku dniowych atakow zimy. Eskimosi, Indianie i wiele innych grup ludzi potrafili od lat czerpac korzysci a nsz swiat medyczny unika tych prostych rozwiazan bo nie da sie na tym zarobic.
Kocham zycie , zdrowie jestjednak kluczem do wszytkiego

Comments

  1. Od blisko 2 miesiecy pije wode z weglem i polykaam activated charcol to naprawde dziala

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dry fasting fastest cure for any virus

Post czyli jedyna idealna dieta

Idealna praca, stalą pensja i duza premia