120 godzin postu

Jak mnie 80 godzin zanika poczucie głodu. Teraz wystarczy pic duzo wody i od czasu do czasu łyżeczkę octu jabłkowego dobrej jakości.
Żadnych pokarmów stałych co najwyżej kubek cieplej zupy a raczej wywaru z kości mocno słonego. Sol jest kluczowa i nie ma znaczenia ze podnosi ciśnienie bo pije tez duzo kawy i nadal mam ciśnienie w normie.
Pracuje duzo i coraz bardziej efektywnie. Jasność umysłu wspomagana częsta modlitwa i samopoczucie zwycięzcy dopina ten wyczyn
Post 120 godzinny to jak mini maraton tylko ze ja nie wspomagam sie żadnymi batonami czy węglami, sama woda i mój organizm w znakomity sposób załatwia resztę.
Widze jak niepotrzebne proteiny czyli zmarszczona skora znika z mojego ciała. Proces odmładzania przebiega w zadziwiającym tempie i sen tak sen , jest na tyle głęboki ze nie słyszałem wyjącego alarmu w nocy.
Ciesze się z własnego sukcesu i wierze ze niedługo wielu zrozumie jak ważny jest post , jak zbawienny wpływ ma na nasz organizm a szczególnie w walce z rakiem padaczka, czy cukrzyca.

Comments

Popular posts from this blog

Dry fasting fastest cure for any virus

Post czyli jedyna idealna dieta

Idealna praca, stalą pensja i duza premia